The قطعات هیوندای Diaries

Wiki Article

سانتافه جز خودروهای شاسی بلند هیوندا است که محبوبیت بازار را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی دارد برخی از لوازم یدکی هیوندا سانتافه عبارت‌اند از:

فروشگاه لوازم یدکی جنیون پارت با راه‌اندازی وبسایت خود در تلاش است تا امکان دسترسی راحت‌تر مشتریان به خدمات این فروشگاه را فراهم کند.

هیوندا سوناتا در مدل های مختلف در بازار موجود می‌باشد که برخی از آن ها عبارت اند از:

لوازم یدکی هیوندالوازم یدکی هیوندا شامل قطعات مختلفی هستند که در صورت خرابی این قطعات، لازم است حتماً برای تعویض آن ها اقدام کرد. لوازم یدکی هیوندا شامل قطعاتی مانند تسمه تایم، فیلتر روغن، فیلتر هوا، لنت ترمز، فیلتر بنزین و تسمه دینام می باشد. در این مقاله شما را با این قطعات و زمان تعویض آن ها آشنا می کنیم. در کشور ما خودروهای شرکت هیوندا دارای طرفداران زیادی هستند که این موضوع سبب شده تا بسیاری از خودروهای این شرکت به ایران وارد شوند. هر کدام از قطعات خودروهای هیوندا دارای طول عمر مشخصی می باشند که اگر این قطعات در صورت خرابی و یا پایان طول عمر آن ها تعویض نشوند، موجب آسیب رساندن به قسمت های دیگر خودرو خواهد شد.

بنابر این اگر قطعه اصلی نخرید و یا از کنال غیر مطمئن قطعات غیر اصل را خریداری نمایید به احتمال بالا قطعات تقلبی را خریداری نموده اید

تماس بگیرید۰۲۱ - ۳۶۶ ۱۹ ۴۳۲ ۰۲۱ - ۳۶۶ ۱۹ ۸۰۹ × خانه تماس با ما

با اشتراک در خبرنامه یدک لند، آخرین تخفیف‌ها، بروزرسانی‌ها و اخبار حوزه خودرو برای شما ارسال می شود.

.. توسط یدک شاپ تامین می شود. یدک شاپ کدام قطعات خودرو های هیوندای را تامین می کند؟

برای خرید لوازم یدکی هیوندا توسان اورجینال می‌توانید با اطمینان خاطر از ما ثبت سفارش کنید.

پس همیشه در نظر داشته باشید که بسیار مهم است با استفاده از قطعات یدکی اصلی و سرویس دهی به موقع ، از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید. قطعات یدکی اصلی بهترین عملکرد را در اتومبیل ارائه می‌دهند و با اطمینان بالا می‌توانید از آن استفاده کنید زیرا احتمال خرابی خودرو را به حداقل می‌رسانند و طول عمر آن را افزایش می‌دهند.

لوازم یدکی هیوندای و کیا لوازم یدکی لوازم یدکی علف زن هوندا هیوندای لوازم یدکی هیوندا i10

شرکت هیوندای موبیس در سه زمینه اصلی توسعه و تولید شاسی و بدنه خودرو ، توسعه سیستم های امنیتی خودرو و البته توزیع و فروش قطعات خودرو مشغول است.

فروشگاه پاینده از قدیمی های بازار چراغ برق بوده است که ابتدا در زمینه واردات قطعات خودروهای امریکایی و سپس در زمینه واردات قطعات خودروهای میتسوبیشی فعالیت میکرد.

هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال ١٩٦٧ در کره جنوبی تاسیس شده است و در حال حاضر به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرگ جهان می باشد.

Report this wiki page